• Domů
  • Jak nakupovat
  • Obchodní podmínky
  • Doprava
  • Velikosti
  • Kontakt
  • Currency:

  • Dle parametrů »

    Dodávka zboží

     
    Zboží skladem bude vyexpedováno nejpozději do 48 hodin po přijetí elektronické objednávky, jinak dle uvedené dodací lhůty požadované položky. V případě platby bankovním převodem, se zboží odesílá po přijetí platby na účet Prodávajícího (je-li zboží skladem), jinak dle uvedené dodací lhůty příslušné položky.
    Zboží se doručuje dle zvoleného způsobu Kupujícím v internetové objednávce.

    Způsoby doručení zboží po ČR:

    Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená Kupujícím v elektronické objednávce, resp. adresa výdejního místa Zásilkovny.cz, uvedená zákazníkem v poznámce k objednávce.
     
    Osobní odběr
    Zboží lze vyzvednout osobně po předchozí domluvě (e-mailem, telefonicky) na adrese provozovny Prodávajícího.
    Podmínkou osobního odběru zboží je platba v hotovosti nebo potvrzení o přijetí platby na účet Prodávajícího (platba kartou není možná).
     

    Doručení prostřednictvím Zásilkovny na její pobočku

    Zásilkovna má širokou síť poboček v České republice. Balíček doručíme na pobočku Zásilkovny, kterou si vyberete během objednávky (napíšete do poznámky k objednávce). Seznam poboček - výdejních míst Zásilkovny najdete tady: https://www.zasilkovna.cz/pobocky . Cestu balíku můžete sledovat online, obdržíte email s číslem balíku od Zásilkovny a z našeho eshopu. Po doručení balíku na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte od Zásilkovny SMS a email s heslem. Balík si můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout - stačí znát heslo. Pokud nestíháte, stačí poslat odpovědní SMS Zásilkovně a prodluží Vám lhůtu. V případě, že si zásilku nevyzvednete ani v tomto termínu, zásilka se vrací zpět Prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje Prodávající poštovné ve stejné výši.
     
    Doručení prostřednictvím Zásilkovny na adresu
    Doručení Zásilkovnou na adresu trvá obvykle 1-2 pracovní dny (od expedice objednaného zboží) dle standardních přepravních podmínek. Při zvolení tohoto způsobu doručení je Kupující povinen uvést v internetové objednávce telefonní kontakt z důvodu potvrzení termínu doručení zásilky ze strany přepravce. Cestu balíku můžete sledovat online, obdržíte email s číslem balíku od Zásilkovny a z našeho eshopu, s možností sledování pohybu.
    V případě, že první pokus doručování není úspěšný, kurýr doručuje zásilku následující pracovní den znovu.
    Pokud doručení není úspěšné ani na druhý pokus, Kupující je informován o uložení jeho zásilky na příslušné pobočce Zásilkovny po dobu 7 dní.
     
    Doručení prostřednictvím České pošty
    V případě, že Kupující nebude zastižen na uvedené adrese, obdrží oznámení o uložení zásilky (zásilka bude uložena na příslušné pobočce pošty po dobu sedmi dnů). V případě, že si zásilku nevyzvednete v daném termínu, zásilka se vrací zpět Prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje Prodávající poštovné ve stejné výši.
     

    Žádáme Kupujícího o kontrolu stavu zásilky za přítomnosti dopravce (počet balíků, poškození krabice). Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. V případě zjištění poškození zásilky žádáme o reklamaci přímo u řidiče. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

    Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.
    Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu shop@mykidscube.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
     

    Platební podmínky

    Všechny ceny jsou smluvní. V e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny.
     
    Sazebník doručení:
     
    Forma doručení, přepravce Cena Dobírka
    Osobní odběr zdarma -
    Zásilkovna pobočka / výdejní místo 80 30
    Zásilkovna domů 120 30
    Česká pošta Doporučená zásilka (do 500,- Kč) 80 50
    Česká pošta Balík do ruky 130 50
     
     
    Pokud si objednáte zboží v hodnotě 2.500,- Kč a více, doručení na území České republiky a na Slovensko neúčtujeme.
     
    Balné ani jiné poplatky neúčtujeme.
     
    Tento ceník je platný pro území České republiky, pro ostatní země je cena dopravy dle aktuálního ceníku dopravce.
     
     

    Doprava na území Slovenské republiky

    Pokud si objednáte zboží v hodnotě 2.500,- Kč a více (vč. DPH), doručení na území Slovenské republiky neúčtujeme.
     
    • platba bankovním převodem předem (doručení na základě připsání ceny na účet prodávajícího - buď na náš účet vedený v EUR, nebo v CZK),
    • na dobírku (hotovost přebírá od zákazníka přepravce v EUR dle aktuálního kurzu přepravce).
    Sazebník doručení:
     
    Forma doručení, přepravce Cena Dobírka
    Slovensko Zásilkovna pobočka / výdejní místo 120 30
    Slovensko adresa 140 30
     
    Doručení prostřednictvím Zásilkovny
    Zásilkovna má širokou síť poboček Na Slovensku. Balíček doručíme na pobočku Zásilkovny, kterou si vyberete během objednávky (napíšete do poznámky k objednávce). Seznam poboček - výdejních míst Zásilkovny najdete tady: https://www.packeta.sk/pobocky . Cestu balíku můžete sledovat online, obdržíte email s číslem balíku od Zásilkovny a z našeho eshopu. Po doručení balíku na Vámi zvolené výdejní místo obdržíte od Zásilkovny SMS a email s heslem. Balík si můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout - stačí znát heslo. Pokud nestíháte, stačí poslat odpovědní SMS Zásilkovně a prodluží Vám lhůtu. V případě, že si zásilku nevyzvednete ani v tomto termínu, zásilka se vrací zpět Prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje Prodávající poštovné ve stejné výši.
     
    Pokud si objednáte zboží v hodnotě 2.500,- Kč a více, doručení na území České republiky a na Slovensko neúčtujeme.

    Balné ani jiné poplatky neúčtujeme.



     
    Nevyzvednutá dobírka
    UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazaná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č.40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslána na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv.smluvní pokuta) ve výši 300,-Kč. Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami a smlouvní pokutou v této výši. Upozorňujeme že veškeré pohledávky  budou postoupeny společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
     
    ! objednávku můžete stornovat do  24 hod. od objednání, pokud zboží nebylo ještě odesláno a to napsáním na e-mail
    shop@mykidscube.cz - NE TELEFONICKY !

     

     

    Delivery to the other countries in the European Union and abroad of EU (Poland, Germany, Hungary, Austria, Ukraine and others)

    We send our goods all over the world! Please contact us by mail shop@mykidscube.cz for orders and information about the payment methods and delivery!

    We speak Czech, English Russian and Ukrainian!